صندوق پستی ارسال شکایات از سرویس های اینترنت راه‌اندازی شد

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ولی‌الله مرادی گفت: همزمان با راه‌اندازی سامانه جدید رسیدگی به شکایات مردمی (۱۹۵) مبتنی بر مکان نمای جغرافیائی، به منظور ایجاد دسترسی بیشتر و شرایط آسانتر برای ثبت و پیگیری شکایتهای مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، صندوق پستی ۱۹۵ در شبکه پست جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه این امکان برای دریافت شکایات مکتوب از سراسر کشور پیش‌بینی شده، عنوان کرد: از این پس تمامی مشترکان سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات می‌توانند شکایت خود را با درج موضوع شکایت، شرح کامل مشکل، اعلام عنوان اپراتور یا ارائه‌کننده خدمات، شماره تلفن همراه، ثابت و آدرس فرستنده به منظور انعکاس پاسخ نهایی از طریق صندوق پستی ۱۹۵ به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ارسال کنند.

مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات رگولاتوری تاکید کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای بررسی، رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ارسالی در سریع‌ترین زمان انجام شده است.

150
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });