اجرای بازی با کیفیت تلویزیون های فوق دقیق در مرورگرهای اینترنتی

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اندروید اتوریتی، این اولین بار است که می توان بازی های ویدئویی پیشرفته و سنگین را در محیط مرورگرهای اینترنتی و با چنین کیفیت و وضوح بالایی اجرا کرد.

گوگل می گوید تاخیر اجرای بازی و انتقال فرامین به محیط بازی از طریق خدمات استریم به حداقل میزان خود رسیده است و اجرای آزمایشی بازی Assassin’s Creed Odyssey از این طریق توانمندی سرویس استریم را به اثبات رسانده است.

علاقمندان می توانند برای استفاده آزمایشی از این خدمات بازی در سرویس استریم ثبت نام کنند. دسترسی آزمایشی به این خدمات برای عموم کاربران از ۵ اکتبر آغاز می شود.

گوگل از ارائه توضیحات فنی و بیان جزئیات روش های مورد استفاده خود برای دستیابی به چنین فناوری قدرتمندی خودداری کرده است. تا پیش از این اجرای باکیفیت بازی های ویدئویی تنها از طریق کنسول های بازی یا رایانه هایی با قابلیت های سخت افزاری فراوان امکان پذیر بوده است.

در حال حاضر تعدادی از کاربران حرفه ای بازی های ویدئویی در حال آزمایش این خدمات هستند تا نقاط ضعف آن مشخص شود. در حال حاضر تنها ساکنان ۱۷ سال به بالای ایالات متحده می توانند این خدمات را آزمایش کنند. دسترسی به سرویس استریم همچنین نیازمند بهره مندی از اینترنت پرسرعت و حساب کاربری در یکی از شرکت های گوگل یا یوبی سافت و همین طور استفاده از مرورگر کروم است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر باید به نشانی https://projectstream.google.com/aco/chrome  مراجعه کنند.

129
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });