سمینار بازی‌های رایانه‌ای و شبکه ملی اطلاعات برگزار می شود

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه فضای مجازی، چهارمین نشست تخصصی بازی‌های رایانه‌ای و شبکه ملی اطلاعات، توسط پژوهشگاه فضای مجازی و سازمان بسیج مستضعفان در تاریخ ۱۶ دی ماه ۹۹، از ساعت ۸ تا ۱۲ در سالن رضویه سازمان بسیج، برگزار می شود.

مهم‌ترین محورهای این نشست تخصصی شامل موارد زیر است:

- چالش‌های صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایران و شبکه ‌ملی اطلاعات

- آینده بازی‌های برخط و شبکه ملی اطلاعات

- کلادگیمینگ انقلابی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای: تجربه کنسول بازی بومی

محمدامین حاجی‌هاشمی (کارشناس سیاست‌گذاری بازی‌های رایانه‌ای)، محمدمهدی رضاپور (پژوهشگر فناوری‌های نوین بازی‌های رایانه‌ای) و پویا ایماندار از سخنرانان اصلی این نشست هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نشست بازی‌های رایانه‌ای و شبکه ملی اطلاعات، به وبگاه رسمی دانشکده و پژوهشکده کامپیوتر و قدرت سایبری دانشگاه جامع امام حسین (ع) به نشانی http://ninc.ihu.ac.ir مراجعه کنند.

78
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });