پلی استیشن ۵ انتقال به بخش‌های مختلف بازی را ساده می‌کند

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش حبرگزاری مهر به نقل از اسلش گیر، روند عادی اجرای بازی‌های ویدئویی مبتنی بر پشت سرگذاردن مرحله به مرحله بازی‌های مختلف است، اما در کنسول پلی استیشن ۵ این وضعیت نیز تغییر می‌کند و کاربران می‌توانند در صورت تمایل به قلب بازی‌های گوناگون منتقل شوند.

وقتی کاربران اجرای یک بازی را در کنسول‌های بازی مختلف انتخاب می‌کنند، باید آن را از ابتدا به پیش ببرند و مراحل گوناگون را به اتمام برسانند. در نهایت بعد از طی مراحل مختلف یک بازی به اتمام می‌رسد. اما پلی استیشن ۵ دارای قابلیتی موسوم به فعالیت هاست که انتقال به بخش‌های متنوع بازی‌ها قبل از اتمام مرحله قبلی را ممکن می‌کند.

البته اینکه انتقال یادشده چگونه صورت می‌گیرد و آیا کاربران بازی‌ها در این مورد آزادی عمل دارند یا خیر هنوز به صورت یک راز باقی مانده و بعید به نظر می‌رسد تا زمان عرضه کنسول پلی استیشن ۵ مشخص شود. این قابلیت می‌تواند نحوه اجرای بازی‌های چندکاربره یا مأموریت‌های بازی‌های گوناگون را متحول کند.

112
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });