لیگ بسکتبال آمریکا با تماشاچیان مجازی برگزار می شود

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا (ان بی ای) در ۳۰ جولای سال جاری میلادی فصل جدید بازی های خود را آغاز می کند. با توجه به شیوع ویروس کرونا این اتحادیه تصمیم دارد با کمک اپلیکیشن«مایکروسافت تیمز» و قابلیت ویدئو کنفرانس آن، فضای یک ورزشگاه مملو از جمعیت را بدون حضور فیزیکی تماشاچیان بازسازی کند.

این پروژه بخشی از همکاری ادامه دار «ان بی ای» با مایکروسافت است. ان بی ای تصمیم دارد با استفاده از ویژگی پلتفرم مایکروسافت تیمز به نام « Together Mode» به طور دقیق حضور ۳۲۰ تماشاچی مجازی را در جایگاه مخصوص تماشاچیان فراهم کند.

این تماشاچیان مجازی در حقیقت افرادی هستند که در نرم افزار مایکروسافت تیمز وارد می شوند و بازی را از دستگاه های خود تماشا می کنند.

این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی بخشی از صورت و شانه های فرد را در فضای دیجیتال در کنار افراد دیگر قرار می دهد.

برای این منظور «ان بی ای» نمایشگرهای ال ای دی با ارتفاع ۱۷ فوت در اطراف زمین بازی نصب می کند. این نمایشگرها به بازیکنان اجازه می دهند صدا و تصویر افرادی را ببینند که از طریق نرم افزار «تیمز» مسابقه بسکتبال را تماشا می کنند.

از سوی دیگر تماشاچیان نیز پخش زنده بازی را به طور مستقیم از اپلیکیشن این نرم افزار رصد می کنند. 

 البته «ان بی ای» تنها لیگ ورزشی نیست که از اپلیکیشن ویدئو کنفرانس برای بازسازی یک ورزشگاه با تماشاچیان در بحبوحه شیوع کووید ۱۹ استفاده می کند. این موضوع در چند کشور دیگر نیز تجربه شده است.

107
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });