به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، طبق اطلاعات موجود با وجود ادامه شیوع ویروس کرونا، تعداد کاربران توئیتر در سه ماهه گذشته افزایش یافته است.
براساس آمار تعداد کاربران این پلتفرم اجتماعی بین ماه های آوریل تا ژوئن روزانه به ۱۸۶ میلیون نفر رسیده است. این رقم نشان دهنده رشد ۳۴ درصدی کاربران نسبت به سال قبل است. این درحالی است که در همین سه ماهه توئیتر با خسارت ۱۲۴ میلیون دلاری روبرو شده زیرا تبلیغات در این شبکه اجتماعی کاهش یافته است.
درهمین راستا این شرکت اعلام کرده مشغول بررسی روش های درآمدزایی به غیر از تبلیغات است. این روش ها شامل نوعی حق عضویت نیز می شود. البته توئیتر در مراحل اولیه بررسی مدل های درآمدزایی مختلف است اما پیش بینی نمی شود در سال جاری از هیچ یک از محصولات خود درآمدزایی کند.
جک دورسی مدیر ارشد اجرایی فیس بوک در این باره گفت: احتمالا در سال جاری روش های مختلف درآمدزایی آزمایش شود.
هنوز مشخص نیست توئیتر چه محصولاتی برای درآمدزایی و سرویس حق عضویت در نظر دارد.