سیستم اتوماتیک منابع انسانی آمازون مختل شد

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، سیستم اتوماسیون منابع انسانی آمازون به دلیل انبوه درخواست های مرخصی کارگران و دستمزد عقب افتاده ناشی از انتشار کووید۱۹ با مشکل روبرو شده است.

تحقیقات بلومبرگ نشان می دهد برخی کارگران این شرکت  که به کووید ۱۹ مبتلا بوده اند، نمی توانند با بخش منابع انسانی که به طور گسترده اتوماتیک است، ارتباط برقرار کنند.

کارگران آمازون به جای ارتباط با یک کارمند انسانی باید ساعت ها پای تلفن منتظر بمانند و با چت بات ها سروکله بزنند تا بتوانند درخواست هایشان را به طور اتوماتیک پر کنند.

در نتیجه سیستم اتوماتیک منابع انسانی آمازون فرایند ترخیص برخی از کارگرانی را فعال کرده که بیمار بوده اند یا به دلیل دوره نقاهت ابتلا به کووید ۱۹ در شیفت های کاری خود حاضر نشده اند. همچنین این سیستم به برخی کارگران که اسناد مربوط به بیماری را در اختیار داشته اند یا باید از بیماران مراقبت می کردند، مرخصی استعلاجی نداده است.

یکی از کارگران در مصاحبه با بلومبرگ می گوید پس از ابتلا به کووید ۱۹ و درخواست مرخصی، سیستم این شرکت به طور تصادفی برای او مرخصی بدون حقوق ثبت کرده است.

طبق گزارش ها کارمندان روزها منتظر می مانند تا با سیستم منابع انسانی ارتباط برقرار کنند و پس از آن نیز ساعت ها باید منتظر بمانند تا به یک مرکز تماس در هند متصل شوند که نمی تواند اشتباهات را تصحیح کند.

به گفته کارمندان بخش منابع انسانی آمازون، این اختلالات به دلیل کاهش نیروی انسانی با هدف تمرکز بیشتر روی اتوماسیون، بدتر شده است.

121
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });