رونمایی از بازی‌های جدید سونی در واکنش به اعتراضات آمریکا لغو شد

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، سونی در این زمینه بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن آمده است: اگر چه علاقمندان به بازی‌های ویدئویی در سراسر جهان منتظر استفاده از بازی‌های پلی استیشن ۵ هستند، اما ما حس می‌کنیم که الان زمان مناسبی برای جشن گرفتن نیست. لذا ما کنار می‌ایستیم تا صداهای مهم‌تری شنیده شوند.

این رویداد آنلاین که «آینده بازی کردن» نام داشت، قرار بود به نمایش و معرفی برخی بازی‌های جدید کنسول بازی پلی استیشن ۵ اختصاص یابد. قرار است خود این کنسول در زمستان روانه بازار شود.

پیش از این گوگل هم مراسم رونمایی از اولین نسخه بتای سیستم عامل اندروید ۱۱ را به علت اعتراضات مردمی در آمریکا به تعویق انداخته بود. برخی شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدئویی نیز ترجیح داده اند مراسم رونمایی از این بازی‌ها را در زمان دیگری برگزار کنند.

111
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });