تشویق مجازی ورزشکاران در استادیوم‌های خالی با یک اپلیکیشن

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسین ایج، شرکت یاماها یک اپلیکیشن تشویق مجازی ابداع کرده که کاربران با فشردن دکمه‌های مختلف تعبیه شده در آن می‌توانند اصوات مختلف را از طریق بلندگوهای استادیوم‌ها به گوش ورزشکاران برسانند.

این اپلیکیشن ژاپنی می‌تواند تا حدی حس و حال حضور تماشاگران را در استادیوم‌ها زنده کند و به ورزشکاران نیز انگیزه بیشتری بدهد تا در پشت درهای بسته و خالی از جمعیت بهتر رقابت کنند.

هر یک از تیم‌ها می‌توانند از طریق اپلیکیشن یادشده انواع مختلفی از صوت‌ها و تشویق‌ها و شعارها را برای پخش در زمان رقابت‌های ورزشی برنامه ریزی کنند و شدت و ضعف این اصوات هم بر مبنای تعداد کاربران آنها خواهد بود. با توجه به اینکه بعید به نظر می‌رسد ویروس کرونا در آینده نزدیک ریشه کن شود، انتظار می‌رود اپلیکیشن یادشده محبوبیت زیادی پیدا کند.

کاربران می‌توانند محل پخش صدای تشویق خود از داخل استادیوم را هم انتخاب کنند و می‌توانند به جمع افرادی بپیوندند که شعار خاصی را برای فریاد زدن انتخاب کرده‌اند.

این اپلیکیشن به طور آزمایشی در استادیومی ۵۱ هزار نفری در ژاپن با استفاده از ۵۸ بلندگو با موفقیت آزمایش شده و حجم صدای تولید شده مشابه با حجم صدای تماشاگران واقعی بوده است.

از این اپلیکیشن می‌توان با تغییراتی در سالن‌های پخش کنسرت موسیقی و تئاتر، سالن‌های اجرای نمایش‌های کمدی و غیره استفاده کرد.

انتظار می‌رود اپلیکیشن یادشده ظرف چند ماه آینده به بازار بیاید.

127
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });