امسال بازار بازی‌های ویدئویی ۱۵۹ میلیارد دلاری می‌شود

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ونچربیت، بررسی مؤسسه تحقیقاتی نیوزو نشان می‌دهد تا سال ۲۰۲۳ ارزش بازار بازی‌های ویدئویی از مرز ۲۰۰ میلیارد دلار خواهد گذشت.

میزان صرف هزینه برای خرید و اجرای بازی‌های ویدئویی در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال ۲۰۱۹ حدود ۹.۳ درصد افزایش خواهد یافت. این رقم مجموع صرف هزینه برای خرید بازی‌های موبایلی، رایانه‌ای و کنسول‌های بازی را در بر می‌گیرد. پیش بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۳ حداقل نرخ رشد میزان خرید بازی‌های ویدئویی ۸.۳ درصد باشد.

نیوزو بر این باور است که شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان باعث شده تا علاقه به اجرای بازی‌های ویدئویی روز به روز بیشتر شود و این صنعت بخشی از رشد خود را مدیون این شرایط عجیب و پیش بینی نشده است. همچنین پیش بینی می‌شود عرضه مدل‌های جدید کنسول‌های بازی در انتهای سال ۲۰۲۰ نیز در رشد خرید بازی‌های گوناگون تأثیرگذار باشد.

بیشترین رشد در صنعت بازی‌های ویدئویی مربوط به بخش بازی‌های تلفن همراه بوده است. درآمد حاصل از خرید بازی‌های موبایلی با رشد ۱۳.۳ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ در سال جاری میلادی به ۷۷.۲ میلیارد دلار رسیده است. تعطیلی کافه‌های بازی در کشورهایی مانند چین نیز اقبال به بازی‌های موبایلی را افزایش داده است. البته باید توجه داشت که تنها ۳۸ درصد از کاربران این بازی‌ها برای خرید آنها پول داده‌اند و بقیه این بازی‌ها رایگان بوده‌اند.

114
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });