تراشه قدرتمند مدیاتک بازی با گوشی را راحت می‌کند

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسلش گیر، مدیا تک از عرضه تراشه تازه ای به نام هلیو جی ۸۵ خبر داده که اجرای روان بازی‌های سنگین و پیچیده ویدئویی را بر روی این گوشی‌ها ممکن می‌سازد.

ظاهراً مدیا تک تراشه Helio G۸۵ را برای نصب بر روی برخی گوشی‌های میان رده و پرچمدار در نظر گرفته تا توان آنها برای اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سنگین را ارتقا دهد. با این حساب در آینده نزدیک شاهد تحول در توان سخت افزاری گوشی‌های نه چندان گران قیمت خواهیم بود.

در این تراشه از پردازنده گرافیکی ARM Mali-G۵۲ با حداکثر سرعت یک گیگاهرتز استفاده شده است. همچنین از فناوری جدیدی موسوم به هایپرانجین برای افزایش توان پردازش تراشه یادشده در زمان اجرای بازی‌های ویدئویی پرتحرک استفاده شده است.

تراشه یادشده هشت هسته‌ای بوده و توان پردازش دو هسته Cortex-A۷۵ آن بیشتر از باقی هسته‌های کم مصرف Cortex-A۵۵ است. این تراشه از دوربین‌هایی با حداکثر دقت ۴۸ مگاپیکسل و گوشی‌های نسل چهارم با امکان نصب دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.

122
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });