پردازنده جدید اینتل برای بازی در عصر خانه نشینی

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زد دی نت، پردازنده‌های جدید اینتل با هدف ارتقای کیفیت اجرای بازی‌های ویدئویی و نیز تسهیل تدوین و پردازش فایل‌های ویدئویی فوق دقیق برای تدوین گران حرفه‌ای عرضه شده‌اند. اینتل امیدوار است با توجه به خانه نشینی اجباری میلیون‌ها نفر در سراسر جهان عرضه پردازنده‌های تازه با اقبال عمومی مواجه شود.

این پردازنده‌های نسل دهم که از سری اس هستند سرعتی تا حداکثر ۵.۳ گیگاهرتز دارند. یکی از این پردازنده‌ها که Core i۹ Unlocked نام دارد، دارای ده هسته و ۲۰ threads است.

اینتل همچنین مدعی است یکی از این تراشه‌ها که Core i۹ -۱۰۹۰۰K نام دارد، سریع‌ترین پردازنده برای اجرای بازی‌های ویدئویی است. زمان عرضه این تراشه‌ها که با دورکاری بسیاری از کارمندانی همزمان شده که باید سیستم‌های شخصی خود را نیز به روز کنند، مناسب به نظر می‌رسد. در عین حال شنیده می‌شود که شرکت ای ام دی هم قصد دارد به زودی تراشه‌های تازه ای را روانه بازار کند.

114
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });