بازی های رایانه ای درباره ویروس کرونا آموزش می دهند

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پرس اسوسیشن، در انگلیس تبلیغات مختلف به افرادی که از بازی های رایانه ای استفاده می کنند، یادآور می شود تا با توجه به شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند.

این بخشی از تلاش دولت انگلیس و شرکت های بازی رایانه ای است تا از گسترش شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند.

شرکت های تولید کننده بازی های رایانه روش های مختلفی برای این روند انتخاب کرده اند. به عنوان مثال کاربران هنگام لود شدن بازی های رایانه ای شرکت Rebellion با پیام «درخانه بمانید» و لینک هایی به صفحات رسمی دولتی درباره شیوع ویروس کرونا روبرو می شوند.

دولت انگلیس این روش را شیوه ای خلاقانه، هدفمند و سریع برای ارسال پیام «درخانه ماندن» به نسل جوان و کودکان می داند.

در انگلیس کاربران بازی های رایانه ای ۳۷ میلیون نفر تخمین زده می شوند و حدود ۲هزار و ۲۲۷ شرکت بازی رایانه ای فعال وجوددارد.

112
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });