کاربران بازی های رایانه ای به تولید واکسن کرونا کمک می کنند

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، شرکت انویدیا که تولید کننده تراشه است از کاربران بازی های رایانه ای خواسته تا بخشی از قدرت رایانه هایشان را برای کمک به جستجوی درمانی برای ویروس کرونا اختصاص دهند.

برای این منظور کاربران بازی های رایانه ای می توانند از نرم افزار Fold@Home  استفاده کنند.  پس از دانلود کردن این نرم افزار، اپلیکیشنی روی پی سی نصب و در پس زمینه رایانه افراد فعال می شود و بخشی از ظرفیت قدرت پردازش دستگاه که استفاده نمی شود را به کار می گیرد. 

یکی از گروه های کاربران بازی های رایانه ای به نام PC Master Race با شرکت انویدیا همکاری می کند تا  کاربران را به دانلود این نرم افزار Fold@Home تشویق می کند.

در حال حاضر ۸ پروژه با استفاده از قدرت رایانش جمعی محاسبات پیچیده مربوط به جستجوی واکسن کووید ۱۹ را انجام می دهند.

این روند از هزینه آزمایشگاه های پزشکی می کاهد زیرا به این ترتیب آنها مجبور نیستند از ابررایانه های گرانقیمت برای پردازش اطلاعات استفاده کنند.

انویدیا همچنین از تولید کنندگان دیگر تراشه خواسته افراد را به استفاده از اپلیکیشن Fold@Home تشویق کنند.

119
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });