اپلیکیشن جدید موزیلا برای هدست های واقعیت مجازی

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ونچربیت، از جمله مرورگرهای تحت وب که با این اپلیکیشن سازگار هستند، می‌توان به کروم گوگل اشاره کرد که بر روی هدست شرکت اوکولوس نصب می‌شود. همچنین اپلیکیشن مذکور با هدست های واقعیت مجازی رایانه‌های شخصی سازگاری دارد.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان به صورت سه بعدی به محیط‌های مختلف طبیعی، تاریخی، اداری، باستانی و غیره سفر کرد و انواع مختلف محتوای بصری را مشاهده کرده و با اشیای موجود در صحنه تعامل کرد.

اپلیکیشن مذکور با مرورگر واقعیت مجازی خود شرکت موزیلا موسوم به Firefox Reality نیز سازگار است. با اجرای این برنامه می‌توان برخی بازی‌ها را در دنیای واقعیت مجازی اجرا کرد. به برخی نقاشی‌ها نگریست، فید توئیتر را مورد بررسی قرار داد و حتی بر روی دیوارهای این فضای مجازی نقاشی کرد. از این طریق مشاهده نماهای ۳۶۰ درجه نیز ممکن است.

برای انتقال به فضاهای مختلف در محیط این برنامه سه درب در نظر گرفته شده که هر یک کاربر را به سمت محیطی متفاوت می‌برد.

106
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });