هکر آمریکایی اسرار تجاری نینتندو محکوم شد

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، این فرد که رایان هرناندز نام دارد، به علت هک کردن سیستم‌های رایانه‌ای شرکت نینتندو با هدف کلاهبرداری، سرقت اطلاعات و سوءاستفاده و نیز نگهداری از اقلام هرزه نگارانه مرتبط با کودکان محکوم شده است.

وی با ارسال ایمیل‌های فریبنده و طراحی حملات موسوم به فیشینگ توانست در سال ۲۰۱۶ کنترل ایمیل یکی از کارکنان نینتندو را در دست بگیرد و از کلمه عبور وی برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد این شرکت در کنسول‌های بازی آن استفاده کرد و این اطلاعات را به طور عمومی افشا کرد. این هکر قبل از سال ۲۰۱۷ برخی اطلاعات فنی مربوط به کنسول بازی سوئیچ را هم افشا کرد.

این هکر در سال ۲۰۱۸ توسط اف بی آی شناسایی شد و قول داد از تخلفات خود دست بردارد. اما وی مجدداً در ژوئن سال ۲۰۱۸ سیستم‌های نینتندو را هک کرد و این بار توسط پلیس دستگیر شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد او به چند سرور شرکت نینتندو نفوذ کرده و اسرار حرفه‌ای بیشتری را سرقت کرده است. وی به سه سال زندان و پرداخت ۲۵۹ هزار و ۳۲۳ دلار جریمه محکوم شده است.

113
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });