رونمایی از سریع ترین نمایشگر بازی های رایانه ای

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، شرکت NVIDIA از ASUS ROG SWIFT ۳۶۰ رونمایی کرد که یک مانتیور با نرخ رفرش ۳۶۰ هرتز است و سریع ترین نمایشگر بازی های رایانه ای و ورزش های الکترونیکی به حساب می آید.

SWIFT ۳۶۰ به طور خاص برای آموزش و بازی های رایانه ای به طور حرفه ای ساخته شده است. این نمایشگر ۲۴.۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل و پردازشگر G-Sync  است.

نرخ رفرش ۳۶۰ هرتز بدان معنا است که فریم های بازی هر ۲.۸ میلی ثانیه نمایش داده می شوند. بنابراین SWIFT ۳۶۰ قابلیت پشتیبانی بهتر از انیمیشن ها را دارد. در این نمایشگر از  از فناوری۳۶۰Hz G-Syncشرکت NVIDIA نیز استفاده شده است.  نمایشگر مذکور در سال جاری میلادی عرضه می شود.

105
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });