توضیحات مایکروسافت در مورد کنسول بازی جدید

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، کنسول بازی جدید مایکروسافت که قبلا از آن با عنوان پروژه اسکارلت یاد می شد، از قدرت پردازشی چهار برابر بیشتر از کنسول بازی فعلی این شرکت برخوردار است.

مایکروسافت هنوز قیمت این کنسول بازی جدید را اعلام نکرده، ولی تایید کرده که دقت نمایش تصویر از طریق کنسول یادشده به ۸K می رسد و از پخش ۱۲۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می کند.

کنسول اسکارلت دارای ۱۲ پردازنده گرافیکی است که دو برابر تعداد پردازنده های گرافیکی به کار رفته در کنسول بازی ایکس باکس وان است. رم این کنسول بازی ۱۶ گیگابایتی و از نوع GDDR۶ است. استفاده از حافظه اس اس دی در این کنسول باعث افزایش سرعت آن می شود.

مایکروسافت وعده داده که سرعت اجرای بازی های مختلف بر روی کنسول جدید تا ۴۰ درصد بیشتر از کنسول های قبلی تولیدی این شرکت خواهد بود.

105
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });