افزوده شدن فناوری واقعیت مجازی به شبیه ساز پرواز مایکروسافت

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، مایکروسافت در اوائل سال جاری میلادی از عرضه شبیه ساز پرواز جدید خود برای استفاده در ویندوز ده و کنسول بازی ایکس باکس خبر داده بود. برنامه یادشده مبتنی بر استفاده از تصاویر هوایی نقشه های جستجوگر بینگ مایکروسافت بادقت و وضوح بسیار بالاست.

همچنین مایکروسافت در شبیه ساز پرواز جدید خود از فناوری هوش مصنوعی جدیدی استفاده می کند که حس سه بعدی بودن نقشه ها و تصاویر را در کاربر القا می کند. این شرکت برای افزایش دقت هوش مصنوعی خود از تصاویر و اطلاعات ذخیره شده در سرویس کلود آزور استفاده کرده است.

مایکروسافت مدعی است این شبیه ساز پرواز تا بدان حد دقیق است که می توان از آن برای تعلیم و آموزش واقعی پرواز با هواپیما بهره گرفت، زیرا در طراحی آن تمامی قواعد پرواز واقعی اعمال شده است. افزوده شدن دقیق جاده ها، رودخانه ها و حتی جاده ها به نقشه های شبیه ساز یادشده هم از جمله دیگر مزایای آن محسوب می شود.

به گفته این شرکت با استفاده از شبیه ساز پرواز مایکروسافت می توان نقشه کل جهان را از بالا مشاهده کرد و از آن برای آموزش جغرافیا نیز بهره گرفت.

122
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });