پرداخت هزینه خرید با تکان دادن دست

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، آمازون در حال آزمایش یک فناوری اسکن ویژه است که با شناسایی دست هر انسان به طور منحصر به فرد، می‌تواند هزینه خرید کالاهای گوناگون را دریافت کند.

این سیستم که «اورویل» نام دارد، داده‌های خاص دست هر فرد را به حساب کاربری وی متصل می‌کند و سپس به طور خودکار هزینه‌های خرید را با کشیده شدن پنج انگشت دست بر روی دستگاه اسکن محاسبه می‌کند.

هدف از این کار افزایش سرعت و سهولت خرید مواد غذایی است تا افراد برای پرداخت پول مجبور به معطل شدن در صف‌های طولانی نبوده و از کارت بانکی، گوشی یا روش‌های دیگر برای پرداخت پول استفاده نکنند. انتظار می‌رود این فناوری از ابتدای سال آینده میلادی در فروشگاه‌های Whole Foods مورد استفاده قرار بگیرد.

در قالب این فناوری از یک سیستم بصری رایانه‌ای برای جمع آوری تمام داده‌های لازم استفاده می‌شود. در حال حاضر برخی کارمندان آمازون در حال آزمایش این سیستم در دفاتر آمازون در نیویورک هستند. میزان خطای این سیستم یک ده هزارم یک درصد اعلام شده است.

132
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });