سرمایه گذاری نیم میلیارد دلاری اپل برای تولید بازی‌های ویدئویی

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، این خدمات که از طریق اشتراک اینترنتی در دسترس قرار می‌گیرد Arcade نام دارد و سرمایه گذاری کم سابقه اپل بر روی آن از اهمیت مقوله بازی‌های ویدئویی برای این شرکت خبر می‌دهد.

با اختصاص این بودجه بیش از ۱۰۰ بازی برای سرویس مذکور طراحی می‌شود. نکته جالب این است که اپل برای سرویس پخش ویدئویی جدید تی وی پلاس خود یک میلیارد دلار هزینه کرده و این در حالی است که با توجه به هزینه‌های بالای تولید فیلم و سریال انتظار می‌رفت این رقم فراتر از یک میلیارد دلار باشد.

اپل همچنین اعلام کرده اگر برنامه نویسان و توسعه دهندگان بازی‌های ویدئویی، این بازی‌ها را تنها برای استفاده بر روی سرویس Arcade طراحی کنند، از تشویق‌های مادی نیز بهره مند می‌شوند.

تمامی بازی‌های Arcade تنها از طریق آیفون و آی پد قابل اجرا بوده و به هیچ وجه در فروشگاه پلی استور گوگل عرضه نمی‌شوند و این امر نشان دهنده رقابت شدید گوگل و اپل در این زمینه است. البته ممکن است این بازی‌ها برای اجرا بر روی سایر کنسول‌ها مانند پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو و غیره تولید شوند.

انتظار می‌رود درآمد سرویس Arcade از ۳۷۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ به ۲.۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ و ۴.۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۴ برسد. هزینه هر ماه استفاده از خدمات Arcade برابر با ۱۲.۹۹ دلار است.

86
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });