هزینه نیم میلیارد دلاری برای تولید گران‌ترین بازی ویدئویی جهان

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، به احتمال زیاد هزینه‌ای که صرف تولید بازی Halo Infinite می‌شود از ۵۰۰ میلیون دلار نیز فراتر خواهد رفت. باید توجه داشت که این مبلغ تنها به تولید بازی مذکور اختصاص می‌یابد و هزینه‌های بازاریابی و تبلیغاتی بازی مذکور در این رقم گنجانده نشده است.

پیش از این بازی‌هایی همچون Destiny و Call of Duty: Modern Warfare ۲ گران قیمت ترین بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شدند. اما برای تولید هیچ یک از این بازی‌ها بیش از ۳۰۰ میلیون دلار هزینه نشده بود.

مایکروسافت سال گذشته از تولید بازی Halo Infinite خبر داد که ششمین سری از بازی ویدئویی مذکور محسوب می‌شود. در طراحی بازی یادشده از موتور جدید Slipspace استفاده می‌شود.

تولید بازی یادشده با همکاری استودیوی ۳۴۳ Industries صورت می‌گیرد و بر روی کنسول بازی ایکس باکس قابل نصب و اجرا خواهد بود. مایکروسافت فعلاً اخبار منتشر شده در مورد هزینه تولید این بازی را رد یا تأیید نکرده است.

83
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });