گوگل مپس بازی اسنیک را احیا کرد

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی نت، بازی «اسنیک» را به یاد می‌آورید؟ اکنون «گوگل مپس» این بازی را ارائه کرده است.

بازی «اسنیک» (Snake) نخستین بار در موبایل نوکیا ۶۱۱۰ در سال ۱۹۹۷ میلادی عرضه شد. اکنون این بازی به مناسبت «دروغ اول آوریل» در «گوگل مپس» ارائه شده است. کاربران می‌توانند در اپلیکیشن Google Maps در دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS و اندروید از این بازی استفاده کنند.

البته در نسخه جدید بازی، ماری وجود ندارد بلکه به جای آن یک وسیله نقلیه عمومی مانند قطار سریع‌السیر توکیو یا اتوبوس دو طبقه لندن وجود دارد که در نقشه شهرهای مذکور مسافران را سوار می‌کند.

برای این بازی ۶ شهر قاهره، سائوپائولو، لندن، توکیو، سیدنی و سانفرانسیسکو در نظر گرفته شده است. همچنین یک گزینه «جهان» نیز وجود دارد که وسیله نقلیه عمومی از سراسر نقشه مسافران را سوار می‌کند.

کاربران می‌توانند به مدت یک هفته از این بازی در Google Maps استفاده کنند.

116
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });