راه اندازی سرویس‌های جدید بازی توسط اپل

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، منابع نزدیک به اپل می‌گویند این شرکت از یک سرویس اشتراک بازی سازگار با سیستم عامل آی او اس رونمایی خواهد کرد. همچنین ممکن است اپل با همکاری برخی شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدئویی خدمات ویژه اجرای این بازی‌ها را به صورت تحت وب در دسترس علاقمندان قرار دهد.

پیش از این گفته شده بود، اپل قصد دارد یک سرویس اشتراک بازی راه اندازی کند تا علاقمندان با پرداخت مبلغی در ماه بتوانند بازی‌های مختلفی را اجرا کنند. این سرویس شباهت زیادی با خدمات پخش برنامه‌های ویدئویی نتفلیکس دارد که دسترسی به انواع فیلم و سریال‌های تلویزیونی را بر بستر وب ممکن می‌کند.

به نظر می‌رسد اپل بر روی کسب درآمد از این طریق به طور ویژه حساب کرده و قصد ندارد دسترسی به هیچ بازی را بدون پرداخت پول ممکن کند. البته ممکن است برخی بازی‌ها به رایگان قابل اجرا باشند، اما اجرای مراحل پیشرفته آنها تنها با پرداخت پول ممکن خواهد بود.

ارائه خدمات آنلاین اجرای بازی‌های ویدئوی به تازگی مورد توجه شرکت‌های فناوری قرار گرفته و علاوه بر اپل، گوگل، مایکروسافت و سونی نیز چنین خدماتی را به علاقمندان ارائه می‌دهند.

122
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });