هدست واقعیت افزوده اپل بدون آیفون کار نمی‌کند

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، منابع نزدیک به اپل می‌گویند این شرکت تولید هدست های واقعیت افزوده خود را از سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ آغاز می‌کند و به جای تولید این هدست به شکلی مستقل قصد دارد آن را به گونه‌ای طراحی کند که دسترسی به امکاناتش در صورت استفاده از آیفون ممکن باشد.

این هدست دارای یک نمایشگر پیشرفته واقعیت افزوده بوده و از قابلیت اتصال به اینترنت، نمایش موقعیت مکانی و غیره نیز برخوردار است. پیش از این اپل ساعت‌های هوشمند خود را هم به گونه‌ای طراحی کرده بود که استفاده کامل از امکانات آنها بدون به کارگیری آیفون ممکن نباشد.

پیش از این اعلام شده بود که هدست واقعیت افزوده اپل به گونه‌ای طراحی می‌شود که کاربر بر روی هر چشم خود یک نمایشگر با دقت ۸K را مشاهده خواهد کرد.

ظاهراً تلاش‌های اپل برای تولید این هدست به دلایلی چند بار به تعویق افتاده که از جمله این دلایل می‌توان به استعفای اوی بارزیف یکی از طراحان هدست هولولنز مایکروسافت اشاره کرد که قرار بود با اپل به صورت درازمدت همکاری کند.

111
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });