رونمایی از هدست واقعیت مجازی جدید اچ تی سی

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، هدست یادشده Vive Focus Plus نام دارد و نمونه تکمیل شده یک هدست دیگر به نام Vive Focus محسوب می شود که اولین بار در سال ۲۰۱۷ عرضه شده بود.

سیستم کنترلی این هدست کاملا ارتقا یافته و از کندی و اشتباهات کمتری برخوردار است. کاربر با استفاده از این هدست می تواند از دست خود برای حرکت در دنیای مجازی و حرکت در شش جهت مختلف استفاده کند. این حرکات عبارتند از بالا، پایین، چپ و راست و عقب و جلو.

هدست تازه اچ تی سی، دارای یک تراک پد برای ردگیری حرکات دست، دو دکمه برای ردگیری وضعیت صورت و ماشه هایی برای بررسی میزان فشار وارده توسط دست است.

این هدست نه تنها برای اجرای بازی های مختلف قابل استفاده است، بلکه می تواند کاربردهای پزشکی نیز پیدا کند. به عنوان مثال، یک نرم افزار پزشکی به نام شبیه ساز جراحی که برای این هدست طراحی شده به پزشکان، پرستاران و دیگر متخصصان درمانی امکان می دهد تا آموزش های لازم برای جراحی را بدون ایجاد مشکل برای دیگران و آسیب زدن به بیماران واقعی فرا بگیرند.

هدست یادشده ۶۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و انتظار می رود در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ روانه بازار شود. این هدست رقیبی جدی برای هولولنز ۲ مایکروسافت که به تازگی تولید شده، محسوب می شود.

112
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });