کارمندان مایکروسافت به استفاده نظامی از هولولنز اعتراض کردند

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، گروهی از کارمندان مایکروسافت خواهان آن هستند که این شرکت قرارداد خود را با ارتش برای تامین هدست های واقعیت افزوده هولولنز لغو کند.

به گفته این گروه از کارمندان در هدست های هولولنز، میدان جنگ واقعی برای سربازان به شکل یک بازی ویدئویی ارائه می شود.

درهمین راستا نامه ای با امضای بیش از ۵۰ کارمند مایکروسافت به طور داخلی در این شرکت منتشر شد. در این نامه عنوان شده که از ارتش با استفاده از این هدست ها به سربازان می آموزد چگونه دشمنان خود را در میدان جنگ واقعی هدف بگیرند و به قتل برسانند.

در این نامه آمده است:  قرار نبود ما اسلحه تولید کنیم و ما باید بدانیم از حاصل کار ما چگونه استفاده می شود.   

همچنین کارمندان از «ساتیا نادلا» مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت خواسته اند قرارداد ۴۸۰ میلیون دلاری با ارتش را لغو کند. پروژه تامین هولولنز برای سربازان نیز بخشی از این قرارداد است که در ماه نوامبر اعلام شد.

مایکروسافت در بیانیه ای اعلام کرد نسبت به همکاری با ارتش تعهد دارد.

این شرکت به یک پست وبلاگی اشاره کرد که «برد اسمیت»، رئیس مایکروسافت در ماه اکتبر منتشر کرده است. طبق این پست افرادی که از آمریکا محافظت می کنند باید به بهترین فناوری های این کشور دسترسی داشته باشند. 

به هرحال مایکروسافت در ادامه بیانیه اعلام کرده همچنان به مشکلات مربوط به سیاست های عمومی و اخلاقی مربوط به هوش مصنوعی و ارتش می پردازد.

84
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });