استفاده از کلید« نپسندیدن» در یوتیوب محدود می شود

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، یوتیوب از احتمال سواستفاده از دکمه «نپسندیدن» یا dislike به خوبی مطلع است.

درهمین راستا قصد دارد در آینده نزدیک کاربرانش را وادار کند قبل از فشردن این دکمه خوب فکر کنند.

«تام لونگ»  مدیر پروژه در یوتیوب در هفته جاری ویدئویی را منتشر کرد که طبق آن این شبکه اشتراک گذاری ویدئو مشغول بررسی آزمایش اقداماتی است که اجازه استفاده گسترده از کلید «نپسندیدن» را نمی دهد.

طی این اقدامات این شبکه اجتماعی می تواند شمارش امتیاز را در حالت پیش فرض خاموش کند، برای فشردن این دکمه از کاربر توضیحی بخواهد و حتی می تواند  شمارش گزینه نپسندیدن یا حتی دکمه مذکو را حذف کند.

لونگ در بیانیه خود توضیح داده بود البته هرکدام از این روش ها پیامدهایی دارد. به عنوان مثال درخواست توضیح از کاربران،  کار خسته کننده ای است. از سوی دیگر حذف گزینه نپسندیدن نیز  اقدام  شدیدی است.

112
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });