نسخه چینی بازی «فروت نینجا» کلاهبرداری می کند

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، سازمان ناظر سایبری چین حدود ۸۰۰۰ اپلیکیشن موبایل را حذف کرده است این گامی در جهت کنترل بیشتر اینترنت این کشور به حساب می‌آید.

سازمان فضای سایبری چین(CAC)، در بیانیه ای اعلام کرد به اپراتورهای مخابراتی دستور داده تا خدمات ۷۸۷۳ اپلیکیشن را تعطیل کنند، زیرا این اپلیکیشن ها از کاربران هزینه های اضافی دریافت و اطلاعات آنان را نیز سرقت کردند.

همچنین (CAC) اعلام کرده با همکاری سازمانهای دولتی دیگر از ماه سپتامبر مشغول اجرای اقداماتی برای رصد اپلیکیشن های موبایل است که حقوق کاربران را زیرپا می گذارند.

در میان اپلیکیشن هایی که دولت این کشور در طرح مذکور  هدف گرفته نسخه چینی بازی محبوب «فروت نینجا» نیز دیده می شود . طبق گزارش(CAC) این بازی از لحاظ مالی به کاربران خسارت  می زند، زیرا آنها را فریب می‌دهد تا به طور ناخواسته در خدماتی ثبت نام کنند که از آنها هزینه دریافت می‌شود.

البته ۳ بازی به نام «فروت نینجا » در چین ثبت شده و هنوز مشخص نیست کدام یک از آنها حذف شده اند.

98
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });