اتوبوس های بین شهری به هدست واقعیت مجازی مجهز می شوند

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، شرکت مسافرتی Flixbus اتوبوس های بین شهری خود را به هدست های واقعیت مجازی ارزان قیمت ولی پیشرفته ای مجهز کرده که به مسافران امکان می دهد با انجام بازی های مختلف گذر زمان را احساس نکنند.

قرار است این خدمات در مرحله اول به طور آزمایشی در برخی جاده های امریکا مورد استفاده قرار بگیرد. فعلا خدمات یادشده برای مسافرانی ارائه می شود که از شهرهای توسان، فونیکس، لس آنجلس و سن دیه گو به دیگر شهرها می روند.

صندلی های طراحی شده برای اتوبوس های یادشده نیز بزرگتر بوده و دارای امکانات خاصی است و ۵۰ بازی واقعیت مجازی نیز به رایگان در دسترس مسافران قرار دارد.

FlixBus که در کشورهای اروپایی نیز خدمات ارائه می دهد سال گذشته برای اولین بار فعالیت خود را در آمریکا نیز آغاز کرد.

هزینه پایین مسافرت با اتوبوس های این شرکت که در آمریکا به طور متوسط به ۵ دلار برای هر مسیر می رسد باعث جذب مسافران شده است. ارائه خدمات رایگان وای – فای، پریز برق و برخی امکانات دیگر از جمله جذابیت های این اتوبوس هاست.

80
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });