چین ممنوعیت تائید بازی رایانه ای را لغو کرد

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف، دولت چین پس از چند ماه ممنوعیت تائید بازی های  رایانه ای را لغو و با عرض ۸۰ بازی ویدئویی موافقت کرده است

دولت چین در ماه مارس در اقدامی ناگهانی از تائید بازی های رایانه ای را متوقف کرد. این کشور به دلیل تاثیر بازی ها بر کاربران، ترویج خشونت، نگرانی درباره اعتیاد میان کاربران و  کاهش بینایی آنها به محتوای این بازی ها بسیار حساس بود.

هفته گذشته پس از آنکه مقامات اعلام کردند بازی های رایانه ای جدید برای فروش تایید شده اند، ارزش سهام شرکت «تنسنت» به عنوان بزرگترین منتشر کننده بازی های رایانه ای ۴.۲ درصد رشد کرد. با این وجود در فهرست بازی های تایید شده نامی از شرکت تنسنت دیده نمی شود.

88
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });