ارائه بازی جذاب واقعیت مجازی برای آشنایی با جاذبه های جهانگردی

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، این اولین بار است که یک بازی واقعیت مجازی برای معرفی جاذبه های جهانگردی تولید می شود. ابداع این بازی با همکاری سازمان جهانی جهانگردی وابسته به سازمان ملل متحد صورت گرفته است.

در قالب این بازی افراد باید جاذبه های تاریخی مخفی و کمتر شناخته شده محله های مختلف یک شهر را شناسایی کنند.

سازمان جهانی جهانگردی هدف از حمایت از تولید بازی یادشده را پشتیبانی از جهانگردی پایدار و مسئولانه توصیف کرده و اظهار امیدواری کرده افرادی که به مسافرت می روند با اجرای بازی یادشده انگیزه و علاقه بیشتری برای شناسایی جاذبه های کمتر شناخته شده شهرهای مختلف پیدا کنند.

این بازی هنوز تکمیل نشده و مشخص نیست عموم علاقمندان چه زمانی می توانند از آن استفاده کنند. تامین منابع مالی تولید این بازی هم یک چالش دیگر است، زیرا سازمان ملل تنها مبلغ اندکی از بودجه آن را تامین خواهد کرد.

91
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });