ارتش آمریکا با کمک بازی های رایانه ای نیرو جذب می کند

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استار اند استرایپس، ارتش آمریکا از برنامه ای رونمایی کرده تا وارد دنیای ورزش های الکترونیکی esport شود. درهمین راستا از سربازان و نیروهای خود خواسته در مسابقات بازی های رایانه های شرکت کنند.

هر چند جزئیات کمی از این طرح فاش شده اما مقامات ادعا می کنند به زودی یک وب سایت اطلاع رسانی در این باره را برعهده می گیرد. 

۱۵ سال قبل ارتش آمریکا بازی ویدئویی را ارائه کرد تا تاکتیک های جذب نیروی خود را ارتقا دهد. اما اکنون قصد دارد یک گام بزرگتر بردارد.

از همین رو ارتش از سربازان خود خواسته در یک تورنمنت بازی های ویدئویی شرکت کنند تا بتوانند با جوانان بیشتری ارتباط برقرار کنند.

80
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });