حمله هکری به کنسول های بازی پلی استیشن

به نقل از سایت اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فن آوری های نوین :    

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کوتاکو، این کاربران با مراجعه به شبکه های اجتماعی از نقص کنسول های پلی استیشن ۴ اظهار نارضایتی کرده اند. به گفته آنها باز کردن برخی پیام های مشکوک موجب قفل شدن کنسول های آنها شده است.

ظاهرا هکرها پیام مشابهی را برای بسیاری از کاربران پلی استیشن ۴ ارسال کرده اند که حتی راه اندازی مجدد این کنسول هم موجب حل مشکل نشده و نتیجه امر نمایش پیام های خطای مکرر بوده است.

این اولین بار نیست که ارسال پیام های آلوده یک محصول مشهور دنیای فناوری را دچار مشکل می کند. پیش از این در سال ۲۰۱۵ هم ارسال پیام هایی با کاراکترهای خاص باعث از کار افتادن آیفون های کاربران شده بود.

به تازگی برخی کاربران گفته اند با اعمال تنظیمات کارخانه یا factory reset موفق به پاک کردن پیام آلوده و حل مشکل شده اند. برخی دیگر هم می گویند با پاک کردن این پیام از طریق اپلیکیشن تلفن همراه پلی استیشن یا از طریق ورود به حساب کاربری افراد با یکی از مرورگرهای اینترنتی می توان مشکل یادشده را حل کرد.

124
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بانک اطلاعات مشاغل رایگان
لوازم یدکی جک JAC

کتاب های ادبیات آمریکای لاتین

سنگ چینی

کرم گریم


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });